…seetõttu lõhnaturundus või aroomiturundus on kõige efektiivsem viis saada potentsiaalsete klientide tähelepanu. Haistmismeel inimestel on otseselt seotud aju limbilise süsteemiga, mis vastutab meie meeleolu , motivatsiooni ja emotsioonide eest. Lõhnaga inspireeritud tunded ja assotsiatsioonid on teistest palju kiirema ja intensiivsema mõjuga. Just tänu selle, mõjutavad need meie käitumist nii palju – meie aju lihtsalt ei jõua kohe aru saada, ning ratsionaalselt analüüsida kust tekkis see äkiline soov või tahtmine.
Lõhn on lähim tee inimese mõistusele – teaduslik fakt
On ära tõestatud, et iga meele puhul jääb mällu vaid teatud protsent sissetulevast informatsioonist:
- Kompimismeel – 1%
- Kuulmismeel – 2%
- Nägemismeel – 5%
- Maitsmismeel – 15%
- Haistmismeel – 35%