Kas teadsite, et Teie firma logo võib koosneda mitte ainult graafikaelementidest ja värvidest paberil või arvutiekraanil?
Ettevõtte või brändi logo on sümbol, mis peaks ettevõttega seonduma ja ütlema, millega on tegu.
Meie aname võimaluse lükata teatud piirid laiemaks ning lisada Teie logole emotsioonide ja mälestuste jõudu!
See on sama kui võrrelda tavapäranst arvutimonitori 3D kinosaaliga – see tähendab, et tavapärasele kahemõõtmelisele pildile lisame veel ühe dimensiooni!
Kuna me räägime lõhnadest – lisandub palju rohkem kui 1 füüsiline dimensioon. Siin võib rääkida tervest maailmast, kus lisaks kolmele dimensioonile on olemas veel aeg ja see kõik on korrutatud emotsioonidega, ning inimeste meeltega… miks nii palju? Väga lihtne! Haistmismeel on tugevalt seotud meie mälestustega ja kui lisada mingile asjale lõhna juurde, siis tekkib seos mälestustega, aga iga mälestusel on nii visuaalne – kolmemõõtmeline, kui ka emotsionaalne koostisosa ja lisaks sellele, mälestused viivad meid minevikku. Tulebki välja, et lõhna abil võite paigutada oma logo just õigesse kohta – kliendi südamesse.